دوشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۴

كمربند ايمني

۹ نظر:

setareh گفت...

baz khoda kheiresh bede haminkaro karde!!!:D

نرگس گفت...

مده برادر مده...امروزی باشین.

می گل و گل چه گفت...

عجب كا خطر ناكي!!!!!!!!!

sakura گفت...

شبيه بند كيف شده .بندگان خدا نمي گن اين كارها به نفع خودشونه

غزل گفت...

رضا جانم، با نظرت کاملا موافق هستم. اما مسئله اي که مرا به اين کار واداشت يکي آنکه اين امر کمک براي دوستاني باشد که زمان و بودجه محدودي براي استفاده از اينترنت دارند و ديگر آنکه مسئولان بدانند که اين فيلتر کردنها و سانسورها کارساز نيست.
در هر حال از راهنماييت بسيار متشکر هستم.

غزل گفت...

اين يکي ديگه محشر بود... نوس؟؟؟؟ آخه چرا؟؟؟ بابا اينها بخدا شاهکارند، فقط بدرد موزه مي خورن.

laate internety گفت...

ميگم خب ممكنه ايني كه اين آقاهه بسته بازوبند باشه هااا

Tutia گفت...

منم زیاد دیدم عجب ملتی پایبند به قوانین رزمنده ای داریم شاد باشی برادر ابجینوس

rezamasoudi گفت...

ممنون از راهنمایی تان من هم قبلا از همان سرویس استفاده میکردم ولی در دو ماه اخیر دارم از فلیکر استفاده میکنم مشکل سرویس بلاگر و هلوو آن است که با ابعاد محدود میشود تصویر را پست کرد و از 480 دی پی آی بزرگتر نمیشودتصویر پست کرد