پنجشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۴

كردستان

۱۳ نظر:

blohnews گفت...

بلاگ نیوز به مطلبتون لینک داد.موفق باشید.

خانوم حنا گفت...

وای بر من اگه برگردم ایران و نرم کردستان رو ببینم.جدن من هیچ ایده ای نداشتم که انقدر قشنگه.

گیسو گفت...

من هم در مورد مهمان نواز بودن کردها زیاد شنیدم ولی متاسفانه تا به حال به غرب ایران سفر نکردم.واقعا زیباست

Niloofar Tajbakhsh گفت...

آفرین به خودم که درست حدس زده بودم

نوشتار گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
neveshtar گفت...

سلام
خیلی عالی بود.

آورا گفت...

اگر همه نصف عمرشون بر فناست مال بنده که یکی از ریشه هام مال همین کردستان زیباست کلا بر فناست. که هنوز این استان را ندیدم!!!!!!!!!!
راستی فامیلهای کردمون میگن .. اردیبهشت کردستان دیدن داره...

نوشتار گفت...

سلام مجدد
راه نمایش بازدید کننده راکه جدیداً گذاشتید به من یاد بدهید.
تشکر

هما گفت...

چسبید پسر جان!

نوشتار گفت...

سلام وتشکر
منظورم اون قسمت بود که لیست میکنه بازدید کننده ها را با تعداد دفعات بازدید!شمارنده را دارم اما این کار را انجام نمی ده.
باز هم تشکر.

ناشناس گفت...

چقدر اون مجسمه مرده قشنگه.

پانته آ-گلخونه

azkhodbakhish گفت...

سلام رضا جان بابا سنگ تموم گذاشتی خیلی جالب و خوندنی بود...خلاصه اینقدر تعریف وتمجید کردی کمی فکر ما بدبختهای غربتی رو میکردی آخه !!!ولی هم عکسها بسیار زیبان و هم طبیعت اونجا خلاصه اگر باز هم رفتی جای مارو خالی کن. این جریان یک زن کردی بستون هم که برامون روشن شد...خلاصه دفعه دیگه رفتی دست به کار شو تا انشالله عکسهای عروسیت رو ببینیم. سبز باشی و آفتابی آفتابی.

سرزمین رویایی گفت...

سفرها بی خطر