سه‌شنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۴

کودک و مادر


ادامه <<

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

پس من چی؟ آخ يادم افتاد... من که فتوبلاگ ندارم! ؛)

پانته‌آ

نسیم گفت...

سلام چه عکسای قشنگی من به دوستی تو و سایر دوستان عکاست افتخار میکنم راستی عکس پست قبلی که شما درش بودید خیلی خوب بود واسه استادت هم متاسفم مگه نمیدونی سنگها را بسته اند و سگها را رها کرده اند

نسیم گفت...

راستی میخوام یه دوربین دیجیتال بخرم چی چه مارکی چه قیمتی کجا

آورا گفت...

این همه لینک را میذاشتی خورد خورد میدادی تا ما برسیم چک کنیم.
............
حتما سر میزنم از عکس ماندانا خیلی خوشم اومد.

azkhodbakhish گفت...

مرسی رضای گل بخاطر معرفی اینهمه بلاگ عکاسی . میدونی که من خیلی به عکس علاقه مندم و حالا دیگه باید برم خودمو با اینهمه بلاگ عکس خفه کنم . با آورا موافقم خلاصه حسابی گذاشتی مارو سرکار. دستت درد نکنه عکسهای خودتم یادت نره زود به زود بذاری. سبز باشی نازنین.

MED گفت...

تا حالا اين همه عکس زيبا يه جا نديده بودم .

bahar گفت...

amnoon be khatere moarefi in fotblogaie jaleb.movafagh bashi dooste man :)

parnian گفت...

سلام. مرسی به خاطر معرفی. اما یه چیزی حالا که اینطور شد منم اون عکسی که از جوجه سوخاریها گرفتی رو می ذارم تو وبلاگم. خودت هم ندیدیش هاهاها. راستی یاد اون عکس مادر و کودک به خیر! چه خاطره خوبی بود. همون 20 رو می گم که از جلالی گرفتم. ببخشید باید می گفتم گرفتیم!

parnian گفت...

مطلب راجع به نمک دوست رو هم خوندم. خیلی نارت کننده است. بعد از تجمع هم فکر نکنم مساله حل شده باشه.

parnian گفت...

راستی زیر اون عکس ادم آهنی می نوشتی: عکس از پرنیان،دست از آبچینوس!

valentine گفت...

همه شون خوشگلن. عکسای نیلوفر خیلی بامزه ان. هم اونایی که خودش میندازه و هم بقیه که کش می ره! رنگ و روی قالبت هم خوشگل شد ها!

آرمین گیله مرد گفت...

سلام ... به هوس مای اندازی، اما قعلا زمستان اینجا خاکستری و مه آلود و سرد هست و سوژها هم محو .....

سارا گفت...

سلام آبچینوس عزیز مثل همیشه عکسا واقعاً زیبا بود ... عکس مادر و کودک معنای قشنگی داشت ... بهار باشی و پر امید و موفق... من همون آوام از این به بعد با اسم واقعیم سارا می نویسم

بانو گفت...

سلام
عکسها فوق العاده بود مثل همیشه
به من سر بزن
خوشحال میشم راهنماییم کنید
بانو

Nazkhatoon گفت...

رضا جانم تنها چيزی که می تونم بگم اينه که خيلی ماهی يعنی ماه هستی:) من به دوستی باهات افتخار می کنم.

Nazkhatoon گفت...

راستی اينا خيلی قشنگ شده ها!

ماندانا گفت...

رضا جان مثل همیشه لطف داشتی بهم و ممنون.
می دونی که تعارفی هم نیستم و واقعا منم خوشحالم از اینکه یه زمانی با هم همکار بودیم (ایندفعه دیگه ننوشتم تو رییس بودی، چون هر وقت می نوشتم رضا از دوستای خوبمه که یه زمانی مدیرم بوده، دعوام می کردی!!) و خوشحال ترم که دوست بودیم و هستیم...
من ِ تنبل به خاطر لینک تو هم که شده ظرف دو سه روز آینده فتوبلاگم رو به روز می کنم!

ني آوا گفت...

سلام. خوب هستيد؟ اميدوارم خوب باشيد. يه جورايي بابت سه شنبه نگران شدم.

آورا گفت...

من اون شکلی که جای این چشمست که پلک میزنه و قبلنا بود ( فکر کنم شکل یک دوربین بود) بیشتر دوست دارم..

مینی ژوپ گفت...

مرسی از این همه معرفی وبلاگای خوب خوب :)

ني آوا گفت...

سلام. ديروز در اون جلسه يكي از همكاراي تخس هم بود. پس به عبارتي خداروشكر كه قسمت نشد ما اونجا باشيم

مسعود برجيان گفت...

سلام رضا جان
اين اسم مبارك خودمان را در ستون كناري نمي‌بينم!!!

lusifer گفت...

آپ شد

آشیل گفت...

گویا مشکل فیلتر داشتید از این سایت استفاده کنید . مداوما سد شکن به روز می شود . www.jashova.com

Avra گفت...

AaaaaaaaaaaaaaBbbbbbbbbbbbbbbbbCcccccccccHhhhhhhhhhhhhhhhhIiiiiiiiiNnnnnnnnnnnUuuuuuuuuuuuSssssssssssssssss!!!!!!!!! kooshi pas to?