سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۵

Lufthansa

۹ نظر:

گیسو گفت...

سلام رضا جان خوبی خوشی؟
شرمنده که بی خبر به ایران سفر کردم دلیلش هم این بود که این سفر غیر منتظره و بی برنامه پیش اومد وگرنه که از خدام بود دوستان نازنینی چون تو را از نزدیک ببینم. من هم چند تایی عکس از خیابون های تهران انداختم ولی دیگه در مقابل عکس های تو هیچ اند.
شاد و پیروز باشی

بلاگچین گفت...

با سلام.
در بلاگچین لینک شد.
فقط در ایران می‌توان دید.

shift گفت...

راستش توی این ساختمون و قسمت فروش بلیط لوفت هانزا یه دنیای دیگه است اما راستش رو بخوای همه ادمهای اون تو هم به همین ماشین بیرون محتاجن. حالا از اینها گذشته من فکر کنم اون مرغهای بدبخت اون تو دارن از گرما عرق می ریزن

mehrnoosh گفت...

parvazhaye tolani .rahahye tolani .sakhtemanhaye tolani .axse tolani va badbakhtie tolanie adami ke az tamadone tolani ajib kotah shode ast !!!

azkhodbakhish گفت...

سلام رضا جان عجب ساختمان قشنگی . من کلا از این آسمونخراشهای کوچک و بزرگ خیلی خوشم میاد. رنگش هم قشنگه ...کاش تو تهرون بیشتر این مدل ساختمون درست کرده بودن تا اقلا چهره خاکستری شهر رو کمی رنگین کنن . خلاصه از اینجور عکسها بیشتر بذاری خوشحال میشم . شب و روزت خوش . سبز باشی .

نوشتار گفت...

سلام عجب عکسی
ولی فلسفه اش چیه؟؟
راستی حال واحوال؟؟

فهیمه خضر حیدری گفت...

بی خبریم ازتون دوست خوب.مثل همیشه عکس های خوبی اینجا می توان دید.به من هم سر بزنید.خوشحال می شم.

nakisa گفت...

ba didane khibunaye ghashango bi nazeer ashk be chesham oomad.vaghean bayad chan saal az in mamlekat dor bashi ta bebini ghorbat yanee chi va delet hata bare motorihaye ke ba ghij ghije motoreshun va karaye khatarnakeshun deleto milarzunan ham tang beshe

Le Petit Ali گفت...

inja khorojie abase abade modarese ! hefzam dige ! shaba ghashange makhsosane ke flashe oon tablighe canon mizane chesmeto koor mikone