سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۷

چوپان

چوپان- سوادكوه


سوادكوه - مازندران

۱۲ نظر:

NeghNeghoo گفت...

عجب عکس قشنگی!
سوژه و چیدمان(کامپوزیشن) حرف نداره.
کاش اون تیر آهنی (یا هرچی که اون بالا سمت چپ هست) را حذف می کردی.

Abchinus گفت...

مرسي نق نقو جان. راست ميگي اون پايه فلزي خيلي مزاحمه ولي خب صحنه رو نمي شد كاريش كرد، توي عكس هم نمي‌خواستم دست ببرم

shohreh گفت...

رضا جان به به عجب عکسی , عجب چوپانی , عجب گوسفندهای زیبایی . دیگه امروزه روز توی طبیعت هم نمیشه جایی گیر آورد که این تیرهای آهنی نباشن . من که اگر نمیگفتین تو کامنتها نمیدیدمش !!! من هم از دست بردن تو عکسها خوشم نمیاد چون فکر میکنم که دیگه اونوقت واقعی نیستند . سبز باشی .

shahla گفت...

میدونی بوی این گوسفندان

توی بینیم پیچید;)

دستت درد نکنه
منظره طبیعی زیبایی است

Niloofar Tajbakhsh گفت...

عجب بوی مغ مغ ایی می یاد منم عکس جدید گذاشتم

Niloofar Tajbakhsh گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
آورا گفت...

mosaferat khosh begzare

غزال گفت...

I love your blog and pictures

ناشناس گفت...

اقا اين عكس به چشماتون خيلي مياد

مهستا گفت...

سلام اولا که فکر کردم زاویه هه اینطوریه که چوپونه روی گوسفندا وایساده راستی چوپونه خودشو با این گوسفندا ست کرده ها در آخر هم عالیست

مهستا گفت...

سلام اولا که فکر کردم زاویه هه اینطوریه که چوپونه روی گوسفندا وایساده راستی چوپونه خودشو با این گوسفندا ست کرده ها در آخر هم عالیست

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...تميز!