پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۷

هشتم آبان



--




۷ نظر:

شهلا گفت...

رضا جا دست شعر نو را از پشت بستی
;)
سپاس از اینکه به یاد من نیز بودی گل آقا

ویولت گفت...

تولد تولد تولد خنگ خدای وبلاگستان مبارک باشه:دی

رضا | آبچينوس گفت...

به ويولت:

ها ها ها ...:)
بي خود نيست اسمتو گذاشتم ويولت ام اسو!!!
بي ادبي ديگه!
-------------------
به شهلا:

بعله ديگه... شعرنو، شعركهنه... همه رو يه جا به گند كشيدم :)

shohreh گفت...

به به ایول رضا جان عجب شعری !!! خیلی خوب سراییده بودی عزیز . من که اگر خودم رو هم بکشم نمیتونم حتی ذره ایی شعر بگم . شهره جرمنستانی هم خیلی جالب بودم کلی به خودم گرفتم یعنی احساساتی شدم. ببین رضا جان اینقدر برای ما بزرگترها ابراز ناراحتی نکن از اینکه سی و سه ساله شدی , چون ما بیشتر از تو میتونیم ابراز ناراحتی کنیم . من که چهل ساله شدم دوسال پیش , خیلی احساس بدی داشتم , پس عزیز این ناراحتی ها رو بذار برای اون موقع . بیشوخی ولی نظرم اینه که آدم همونقدر پیر میشه که دلش پیر شده ...رضا جان باز هم تولدت مبارک حالا عکسی , گزارشی یا انشایی ...که اقلا بدونیم روز تولد رو چطور گذروندی .عکس هم محشره!!! خیلی زیباست . مرسی . با بهترین آرزوها . شب وروزت خوش .

shohreh گفت...

به به ایول رضا جان عجب شعری !!! خیلی خوب سراییده بودی عزیز . من که اگر خودم رو هم بکشم نمیتونم حتی ذره ایی شعر بگم . شهره جرمنستانی هم خیلی جالب بودم کلی به خودم گرفتم یعنی احساساتی شدم. ببین رضا جان اینقدر برای ما بزرگترها ابراز ناراحتی نکن از اینکه سی و سه ساله شدی , چون ما بیشتر از تو میتونیم ابراز ناراحتی کنیم . من که چهل ساله شدم دوسال پیش , خیلی احساس بدی داشتم , پس عزیز این ناراحتی ها رو بذار برای اون موقع . بیشوخی ولی نظرم اینه که آدم همونقدر پیر میشه که دلش پیر شده ...رضا جان باز هم تولدت مبارک حالا عکسی , گزارشی یا انشایی ...که اقلا بدونیم روز تولد رو چطور گذروندی .عکس هم محشره!!! خیلی زیباست . مرسی . با بهترین آرزوها . شب وروزت خوش .

shohreh گفت...

ببخشید که دوبار کامنتم ردشد . شرمنده .

اميد ويولت خواه گفت...

سلام رضا جان
البته در برابر تبريك جانانه ويولت عزيز من چيزي براي گفتن ندارم :-)
فقط ضمن گراميداشت و تبريك سي و سومين زادروز خجسته ات؛ برات آرزوي سلامتي و تندرستي مي كنم تا بازهم شاهد موفقيت هاي روزافزون در عرصه هاي داخلي؛ خارجي و فراخارجي!!! باشيم و از ديدن عكس هاي قشنگت لذت ببريم...
شادباشي...